Gomez is verplicht om aan de consument-klant goederen te leveren die overeenstemmen met de gesloten koopovereenkomst en is aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming van het product met de overeenkomst.
Wanneer het ontvangen product niet overeenkomt met de geplaatste bestelling en dit binnen twee jaar na levering wordt vastgesteld, wordt verzocht deze non-conformiteit te melden (het klachtformulier kan worden gebruikt –
hier) en het artikel te retourneren naar het volgende adres:
Gomez S.A.
Afdeling Klachten
ul. św. Mikołaja 1
62-080 Swadzim
Polen
In de melding wordt verzocht contactgegevens op te geven ten behoeve van de afhandeling van de klacht, en documenten toe te voegen of gegevens te vermelden die het mogelijk maken de gesloten koopovereenkomst te identificeren (bijv. kassabon of factuur, bestelnummer, andere). Het meezenden van een kassabon of factuur is niet verplicht, maar wordt aanbevolen omdat dit het klachtproces doorgaans versnelt.
De klacht wordt binnen 14 dagen na ontvangst van de melding behandeld. De klant wordt over de wijze van afhandeling schriftelijk, per e-mail of per sms geïnformeerd.
Gedetailleerde informatie over klachten is te vinden in onze Algemene voorwaarden.
Gomez verleent geen garantie op de verkochte goederen.